Sunday, December 25, 2011

Raskol!




Poslednjih dana su me prijatelji dosta kritikovali. Pričam im o strahu da će Partizan izgubiti titulu u fudbalu. Svi kažu kako misliš da Partizan izgubi dva meča, dva odigra nerešeno a Zvezda sve dobije.

Jeste, to je praktično nemoguće (ovaj prvi deo) ali da Zvezda dobije sve...pa sa Milivojevićem, Kasalicom, Mladenovićem, Karleušom i klincima iz svoje škole, Zvezda je sigurno bolji protivnik nego što je bio tokom jeseni. Ja bih voleo da vidim Kasalicu u Partizanu pa i tog Milivojevića (kako bi dobro legao umesto Vukića).

Ja ne znam i dalje da li sam sanjao ili se to stvarno dogodilo da jedan tim ima +10 na jesen a onda izgubi titulu. I što je najgore da Partizan izgubi titulu!?  Realno, Partizan može da izgubi od Vojvodine i Zvezde a možda odigra X sa Radničkim i OFKom.

Al neće Partizan da izgubi titulu zato što je Zvezda bolja nego zato što Stanoje odlazi. A znate li zašto Stanoje odlazi? Zato što se njemu i Krletu smučilo da se Uprava kiti njihovim perijem. E sad, ispravno je smeniti Sportskog direktora jer javno pljuje po Upravi, ali isto tako je ispravno da direktor koji je odgovoran za pojačanja pita gde je lova za pojačanja. Samo ne na taj način. SHAMErock će se opet dogoditi to budite sigurni samo pod drugim okolnostima a moj miljenik L. Marković će otići u Čelzi i čitaćemo njegov intervju gde kaže: „Žao mi je mog Partizana“, baš kao što sto to uradili Raća i Savić.

Mislim da je Stanoje uz L. Markovića i Darka Lazovića jedino dobro što se desilo domaćem fudbalu poslednjih godina i ako on ode u velikom stilu (dobije otkaz zbog svađe sa Upravom) onda Zvezda zaslužuje titulu!

I umesto da scenario iz novina se dešava sa druge strane Topčidera (raskol i raspad) u Partizanu je plus 10 poslužilo da se raspusti ekipa.

Ovamo u Zvezdi imaju jasnu viziju. U Maju su izbori. Političari su dali Lukiću poslednju šansu. Krknuli su pare u pojačanja koja vrede i čekaju rasplet u Partizanu. Izvesno je da ako Partizan sačuva titulu Lukić ide, Rus postaje predsednik Zvezde i skoro sigurno imamo Zvezdinu jesen u rukavu.

I pogledajte koja su to dva čoveka najviše usrala Zvezdu i Partizan poslednjih godina: Konobar Tana i modni mag Đurić. Prvi ne zaslužuje da se o njemu piše a drugi pa Ivan Tomić i tih jedno 15 milki su dovoljni. Sada će i tog Krleta da otera a sa njim i Stanoja i jedna lepa  priča će se završiti jer mi talente prodamo i pre nego što ih upoznamo.

Baš mi je krivo...baš kao što mi je i krivo što smo mi ljudi koji živimo da bi komšiji crkla krava. Jebeš to daj da igramo fudbal!



2 comments: